Вторник
27.06.2017
21:13
Приветствую Вас Гость
RSS
 
Моите зимни вечери...
Главная Регистрация Вход
Каталог статии »
Меню сайта

Категории раздела
Ако си тъжен [33]
Време за губене [19]
Градове и страни [20]
Детски кът [17]
Здраве и красота [33]
История [12]
Кулинарна тетрадка [23]
Култура и изкуство [26]
Литература [41]
Личности [27]
Образование [23]
Общество, Политика [30]
Психология [23]
Растения и животни [10]
Семейство и дом [30]
Технологии [28]
Философия [23]
Християнство [45]
Шеги и анекдоти [32]
Коледа и Нова година [50]

Статистика

Онлайн: 1
Гости: 1
Потребители: 0

Главная » Статьи » История

Вечни дамски парфюми
Сред парфюмите, които се извън времето и не могат да бъдат забравени, са например No. 5 на Chanel и Opium на Yves Saint Laurent. Те се предават от поколение на поколение и остават крачка пред другите. Сред тях има и други, които заслужават да се споменат.

Shalimar на Guerlain
Shalimar на санскрит означава „храм на любовта". Барбара Бекер е дълбоко свързана с тази марка и вярва в предаността. Усещането от него е „еротично, чувствено и замайващо" споделят от френската компания. Жаклин Бисет го използва във „Валс с Мефистофел", а Сигорни Уийвър в „Работещо момиче". Памела де Бар, най-известното групи в историята, споделя в спомените си, че Shalimar й помага в срещите й с многото знаменитости, с които е била. В аромата се срещат бергамот, лимон, жасмин и ванилия.

Pomegranate Noir на Jo Malone
Тайната е в нетрадиционните съчетания. Джо Малоун използва своята находчивост за да се превърне в едно от най-големите имена в света на парфюмите. В средата на 90-те той тръгва от Лондон и запазва усещането за неповторимост на своите аромати.

Calеche на Hermеs
Още от своя дебют през 1961 г. Calеche си спечелва стотици почитатели, заради мекотите аромати на цветя и дърво. Елегантността у е елегантно допълнение към всяка вечерна рокля и всяка среща.
Hermеs е една от компаниите, които не следват общите тенденции, а по-скоро се придържат към правилата, които е установила. Парфюмът е предложен отново през 1992 г., като в свежестта му има нотки, насочени към младото поколение.

Opium на Yves Saint Laurent
Раждането на този прочут парфюм на Yves Saint Laurent се чества през 1977 г. в Studio 54 на Манхатан, а това е най-модното, най-необузданото и най-дръзкото място на своето време. С такова начало – няма съмнение за предизвикателността и сексапила, които ще носи този аромат.
Opium открива страстта на Ив Сен Лорен към Ориента. Сложната му, неповторимо женствена природа е предадена в богато нюансиран парфюм с ухание на мандарина, жасмин, ванилия и тревни оттенъци. Самоувереността е онова условие, без което не можете да носите Opium – той е за специални вечери и събирания.

No. 5 на Chanel
През 1921 г. се създава парфюм, който се превръща в емблема. Габриеле Шанел не харесва парфюмите, които се предлагат в Европа, тъй като за нея те са скучни и безлични. Тогава тя прави още една своя революция и създава Chanel No. 5. В него се смесват иланг-иланг, жасмин и рози. Когато се прибави ветивер, ароматът става по отворен и дързък, а сандаловото дърво го прави по-топъл.
В същото време неговата бутилка е семпла, с правилни геометрични форми и без украса. Подобен аромат, според Шанел, не се нуждае от повече.

No. 1 на Clive Christian
Това вероятно е най-скъпият парфюм на всички времена, тъй като използва най-скъпите съществуващи съставки.
Парфюмите на Crown Perfumery са посветени на кралица Виктория – това посвещение означава вярност на съвършенството и изискаността, както за мъже, така и за жени. Ароматът на индийско орехче и мащерка му придават лек, източен оттенък. Парфюмът може да се предложи в кристално шишенце, инкрустирано с диаманти.

Joy на Jean Patou
Модният дизайнер Анри Алмера създава този парфюм от 28 дузини български рози и 10600 цветове на жасмин (за 20 мл). Този парфюм не е само скъп – той е също вторият най-популярен в света и FiFi Awards дори го обявяват за парфюм на века.

Miss Dior на Dior
Всяко пръсване с този парфюм е нова линия, нова елегантна извивка и оттенък на тялото на жената. Той е изискан до съвършенство още от зората на своето съществуване – 40-те години на ХХ век. В него е използван градински чай и гардения, към които е прибавен пачули.
Ароматът става дори по-сложен с прибавянето на черешов и карамелов нюанс през 2008 г.

Pour Femme на Bvlgari
Това е идеалният аромат за всяка жена, която иска да бъде пожелана. Ароматът е гладък и неповторим, но ненатрапчив. Той съчетава портокалов цвят, бергамот, розово дърво и иланг-иланг. Той е ясен и открит, и едновременно с това нежен и топъл. Допълнителни оттенъци носят мимоза, ирис, ветивер и мускус.

Fleurissimo на Creed
С този парфюм всяка жена се чувства като принцеса. Не е изненадващо, че именно това е подаръкът, избран от принца на Монако Рение за Грейс Кели. Той има само три скъпи съставки – български рози, флорентински ирис и индийска тубероза (tube rose). Колкото и просто да звучи, този парфюм е ненадминато изискан и подхожда на всяка лятна вечер.

L´Interdit на Givenchy
През 1953 г. Юбер дьо Живанши създава L´Interdit за своята любимка, Одри Хепбърн. Тя толкова много харесва парфюма, че отначало настоява да не бъде пускан в продажба, за да може да го използва само тя. От там идва и името му, което означава „забранен".
Точно като жената, за която е създаден, той е изискан и завладяващ. Предизвикателността му е неопределима заради съчетанието на плодовите аромати на круша и ягода със земните аромати като карамфил, сандалово дърво и тамян. В първите 4 години парфюмът наистина е запазен в тайна, но за щастие е пуснат на пазара.


Источник: http://www.millionaire.bg/
Категория: История | Добавил: jivi (16.02.2009)
Просмотров: 540 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Вход на сайт

Поиск

Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz